UUCP a sendmail

Patrik Ostrihon patrik na pa3k.sk
Úterý Září 22 19:34:22 CEST 1998

On Tue, 22 Sep 1998, Ing.Rastislav Banik wrote:

> Potreboval by som nastavit sendmail tak, aby SMTP postu pre domenu
> xy.sk, previedol na UUCP, a ulozil na konto UUCP uzivatel.Potom ju

	V predpokladam ze v sendmaili mate podporu UUCP a potrebujete len
to prevadzanie to sa da za pomoci mailertable tak ze si vytvorite
mailertable.txt v ktorom bude zaznam

xy.sk           uucp-dom:xy

za uucp-dom: uvediete meno schranky v uucp napr xy

potom pomocou prikazu makemap dbm mailertable <mailertable.txt prevediete
textovy subor do dbm formatu (pripadne dbm nahradite btree ak mate v
sendmaili uvedeny typ suboru pre mailertable btree).

						pa3k