Debian

Karel Chvalovsky Karel_Chvalovsky na p11.f48.n420.z2.nospam.exe
Úterý Září 22 23:16:08 CEST 1998

Ahoj,

Nedele Zari 20 1998 00:02, Petr Snajdr wrote to All:

 PS> Zda se, ze podle http://www.debian.cz/main/users.php3#cd
Muzu rict, ze pro mne bylo dost velke prekvapeni, ze vubec naky takovy server v
cechach existuje, nedavno jsem jentak ze srandy zkusil www.debian.cz a ejhle
ono to funguje, byl jsem plny optimismu, ale smula. Kdyz jsem tak ty stranky
procital dosel jsem k nazoru, ze ten server je uz dost dlouho ponechan svemu
osudu, to ze napr. pvt nepeeruje s cesnetem a dalsi veci kolem instalace uz
jsou dosti dlouho zastarale.
> [...]
 PS> zadny. Pokusil jsem se trochu podivat po znamych mistech a
 PS> prece jen neco nasel.

 PS> Aps Brno
 PS> http://www.aps-brno.cz/linux/
 PS> Temer uplne dole je Linux Developers Resource - June 1998
 PS> Soucasti je i Debian 2.0 (ale i RedHat, Slackware, celkem 6 CD)

 PS> IPEX
 PS> http://www.ipex.cz/
 PS> Opet totez: Infomagic Linux Developers Resource, June 98

 PS> Brailcom
 PS> Sveho casu to annoncoval, ale na jeho strankach neni ani zminka

To jsem taky koukal. Slo me spise o cistej Debian 2.0 a to jsem nikde
neobjevil. Tak si to asi necham prepalit, ale to dela snad nekdo na Slovensku a
chce za to (4CD) tak standart za paleni. Myslel jsem si, ze naka firma, pokud
by to lisovala, tak by ji to vyslo levnejc, ale asi o to neni moc zajem. A ja
bude stejne asi pouzivat svuj RedHat 4.2.

                                                                    Ahoj KAREL
--- FMail/386 1.02
 * Origin: KAJAK  (2:420/48.11)