mgetty beze jmena uzivatele?

Pavel Korensky pavel na korensky.cz
Středa Září 23 10:25:19 CEST 1998

Jiri Pavlovsky wrote:

>Neni to pppd slinkovano s libc5? To by mohlo byt pricinou toho problemu
>s casovym
>pasmem. Pokud ano, tak bud pouzit pppd zkompilovane s glibc, nebo udelat
symlink
>/usr/lib/timezone -> /usr/share/timezone.

Diky, symlink na /usr/share/zoneinfo casove udaje spravil (udelal jsem pro
jistotu link /usr/lib/timezone i /usr/lib/zoneinfo, ale ktery je spravne, to
teprve vyzkousim).

>Ohledne vypisu 'who' nevim, v cem vidite problem. Podle mne je vse v
poradku.

>Jiri Pavlovsky

Problem vidim v tom, ze jsem byl zvykly jako INET provider obcas pouzit WHO
ke kontrole toho, kdo je on-line a na jakem tty. Ted musim pracne do
/var/log/mesages.

Navic se jmeno uzivatele nezapise ani do /var/log/wtmp, coz me mrzi daleko
vic. Jelikoz nabizim pripojeni s odstupnovanym pausalem, nabidl jsem
uzivatelum jednoduchy vypis na web se statistikou jejich pripojeni postaveny
na prikazu LAST. Prikaz last nyni sice krasne vypise vsechna prihlaseni, ale
vsude se jako USER skveje "a_ppp", takze cela parada pouzivana v RH4.2 pro
prehledy je v tahu. To je to, v cem vidim problem.

========
==PaKo==
========