ISDN-Linux

Lukas Macura limo na x.opf.slu.cz
Středa Září 23 11:43:40 CEST 1998

Vzhledem k dotazum ohledne Linuxu a  ISDN, ktere na me byly smerovany bych
rad vedel, jestli by se naslo dost lidi, kteri by si prali najakou
konferenci isdn-linux. V zahranici takove skupiny existuji, ale abych se
priznal, v nasich luzich a hajich mi docela chybi. ISDN uz zacina byt
posledni dobou aktualni, takze si myslim, ze nejaky smysl by to melo.

Pokud zajem bude, napiste mi prosim na mou adresu, budu to evidovat a
pokud se objevi dost velky zajem, byla by snad nejaka moznost tuto
konferenci rozjet.

S pozdravem
*** Ing. Lukas Macura             ***
*** macura na opf.slu.cz             ***
*** http://x.opf.slu.cz/~limo ***