Fonty pro X11

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Středa Září 23 15:00:42 CEST 1998

On Tue, 22 Sep 1998, Slavek Banko (axis) wrote:

> Instaloval jsem fonty z ISO-8859-2-X11-fonts-75dpi-970301biznet-5.i386.rpm do RedHat 5.1 a mam jeden problem. Instalaci totiz mam na disku, ktery pouzivam ve vice strojich. Vzdy tedy nastavuji Xconfiguratorem prave pritomnou grafickou a monitor. Po konf
iguraci ale musim cesty na fonty z baliku vyse doplnit rucne. Kde mohu zaridit, aby mi Xconfigurator tyto cesty do nove konfigurace take zapsal?

> Diky a na emailovanou,
> Slavek Banko.

Na to sluzi X Font Server (xfs), ktory je sucastou X-ov. Na pocitaci, kde si
nainstaloval fonty spust xfs (nokonfiguruj ho tak aby prehladaval aj adresare
s L2 fontami). Na ostatnych pocitacoch dopln do XF86Config na koniec
definicie ciest k fontom riadok: (Predpoklada sa, ze xfs bezi na defaultnom
porte 7100)
	FontPath    "tcp/server.s.fontami:7100"

Na ostatnych strojoch ti potom staci mat len minimum fontov, vsetky fonty
naistalujes iba do stroja kde bezi font server. Pri dalsej instalacii novych
fontov uz nemusis na staniciach nic menit.

				jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones