HLEDAM nefunkcni program s ceskou klavesnici

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Září 24 09:35:03 CEST 1998

> Hledam nejaky nefunkcni program s ceskou klavesnici, ktery vzdoruje
> i patchi libX11.so.6.99
>
> (Prosim jen ti co tomu rozumi a maji funkcni ceskou klavesnici)
Nevim, jak to presne myslite. Jeden co nefunguje, je editor maxwell
na ktery bylo odkazano v LN (pozor Linuxove ne Lidove), jako na
budouci mozny standard. Tak jsem ho zkusil, ale cestinu nepropusti.
Autori mi psali, ze na tom prave pracuji, tak nevim jestli je to to
co hledate.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe