root na 2 discich

Pavel Formanek pavel na it.cas.cz
Čtvrtek Září 24 09:19:50 CEST 1998

zbynek na mii.cz wrote:

>  Dobry den,
>  mam dva harddisky. Na jednom je 170 MB volneho (tj. cely disk) na
>  druhem oblast asi 160 MB. Docetl jsem se, ze je pry mozne z obou
>  dvou  vytvorit root jako by to byla jedna oblast. V Redhatu je snad
> k tomu  pri instalaci nastroj Druid, ale nepovedlo se mi vytvorit jen
> jednu  oblast. Ma s tim nekdo zkusenosti. Zbytecne mi 160 MB visi.
>  Diky za kazde info.
>  Zbynek
Na toto existuje podpora v jadre. Je to tzv. Multiple devices driver
support.
Podporuje nekolik modu spojovani patitions do jednoho prostoru viz.
drivers/block/README.md. Navic potrebujete balik md na manipulaci s
diskovym
prostorem. Mam dojem, ze jako root partition to lze pouzit jen s jadry
2.1.x.
I kdyz s pouzitim initrd by to jit mohlo (ja bych to ale pro root
partition
neriskoval). Pro ostatni filesystemy jako swap, usr, home to jiz cca 2
mesice
pouzivam s vynikajicimi vysledky.

	P.F.

--
|    Pavel Formanek                     |  e-mail: pavel na it.cas.cz

| Institute of Thermomechanics AS CR,   |  phone:  +420-2-6605 3892 |
| Dolejskova 5, Praha 8, Czech Republic |  fax:    +420-2-858 4695  |