root na 2 discich

Vaclavik Jan xvacla02 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Září 24 10:13:01 CEST 1998

On Thu, 24 Sep 1998 zbynek na mii.cz wrote:

>  Dobry den,
>  mam dva harddisky. Na jednom je 170 MB volneho (tj. cely disk) na
>  druhem oblast asi 160 MB. Docetl jsem se, ze je pry mozne z obou
>  dvou  vytvorit root jako by to byla jedna oblast. V Redhatu je snad
> k tomu  pri instalaci nastroj Druid, ale nepovedlo se mi vytvorit jen
> jednu  oblast. Ma s tim nekdo zkusenosti. Zbytecne mi 160 MB visi.
>  Diky za kazde info.
>  Zbynek

	Mozna by bylo lepsi jeden disk pouzit jako root partition a druhy
mountovat jako adresar /usr. Nebo jinak - disk nekam namontovat a vytvorit
na nem nejake adresare a z root filesystemu je pak linkovat.

S uctou Jan Vaclavik, toho casu prazdniny pred patakem na FEI VUT Brno
e-mail : xvacla02 na stud.fee.vutbr.cz
WWW    : http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xvacla02