php3-mysq

Jan Kurik kurik na reax.cz
Čtvrtek Září 24 11:29:43 CEST 1998

    Zdravim konferenci.

    Instaluji na novy server Debian 2.0 a mam problem s PHP v kombinaci s
MySQL. Naistaloval jsem
apache_1.3.0-5.deb ... ten funguje OK
mysql-base_3.21.31-1.deb ... funguje OK
mysql-server_3.21.31-1.deb ... funguje OK
php3_3.0-2.deb ... funguje OK
php3-mysql_3.0-1.deb ... funguje ???

    Potrebuju, abych mohl volat z PHP scriptu MySQL funkce. Balik
php3_3.0-2.deb v sobe nema zakompilovane funkce pro komunikaci s MySQL.
Predpokladal jsem, ze mi to umozni instalace php3-mysql_3.0-1.deb, ale
nestalo se tak. Stale mi WWW browser hlasi, ze "mysql_pconnect is
unsupported".
    Zkousel jsem hledat nejaky popis k balikum php3 a php3-mysql, ale nic
jsem nenasel.
    Zbyly mi dve reseni, bud dat php3+mysql jako CGI (coz funguje), nebo si
zkompilovat vlastni PHP3 modul pro Apache. Jako CGI se mi to moc nelibi a
abych mohl kompilovat PHP3 sam, tak bych potreboval stahnout x MB zdrojovych
kodu z inetu (Apache+MySQL+PHP3), coz se mi pres dial-up moc taky nechce.

    Nevite nekdo, co je treba jeste po instalaci php3-mysql_3.0-1.deb
udelat, aby php-cko videlo i funkce pro mysql ?

    Diky za odpoved ci nasmerovani na nejaky popis k temto balikum.

Jan Kurik <kurik na reax.cz>