Q: Varianty k syslogd

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 24 12:50:34 CEST 1998

> Performance impact. Napr. u qmailu je to kolem dokola furt to same -
> nejvic zpomaluje syslogd; vyrazenim syslogu se propustnost qmailu
> zvysi az desetkrat(!) (pry). Tak se ptam, co existuje rychlejsiho nez
> syslog. (Uz jsem z jine strany dostal tip na cyclog z daemontools od
> DJB).

   A neni ta pomalost zpusobena tim, ze jste syslogdovi nevysvetlil,
ze nema po kazdem zapisu do logu delat fsync?

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Black holes are where God divided by zero."