3com Etherlink III 3c509b combo

Ludek.Brukner na barco.com Ludek.Brukner na barco.com
Čtvrtek Září 24 14:10:09 CEST 1998

S ni jsem se srazil s temito problemy problemy: PNP (isapnptools),
driver (je potreba jej mit hodne up to date) a ktery konektor se
pouziva. V README od tehle karty je http na autora, na jeho situ jsou
updaty a utilitky.

Ludek Brukner