Podivny problem

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Září 24 15:54:47 CEST 1998

On Thu, 24 Sep 1998, Jan Varga wrote:

> Zdravim,
>
> Na staru 386-tku som nainstaloval okresany Linux a spustil som na nej
> X-server (s parametrom query)
> Vsetko chodi dobre, ale pri spustani niektorych aplikacii (napr.
> Netscape) sa pocitac na hodnu chvilu odmlci (ako keby stuhol) a az potom

Ak sa pamatam, tak na 386-ke mi na chvilu zatuhol X-server (neslo ani pohnut
mysou), ked spracovaval fonty. Pomohol tomu matematicky koprocesor.
Skus spustit xfontsel, to je pomerne jednoducha aplikacia, ktora pracuje s
velkym mnozstvom fontov. Ak to bude tuhnut pri kazdom vybere fontu, tak to
bude asi tym.

			jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones