Mouse v consoli stale nebeha

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Září 24 17:58:47 CEST 1998

On 24 Sep 1998, Robert Wolf wrote:

> *** Jeste jednou: takze tohle mi chvilku fungovalo a pak najednou to
[....]

Oneee,

a co 'man gpm' - gpm je mysaci driver na konzolu. S akymi parametrami sa
spusta gpm? Najjednoduchsie je myslim si prepnut na trojtlacitkovu a
spustat 'gpm -t msc' a v XF86Config zmenit mys na 'Protocol "MouseSystems"'

> 						Wolf.

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /