aut. ftp prenos

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Pátek Září 25 00:04:42 CEST 1998

On Thu, Sep 24, 1998 at 09:09:05AM +0200, Smolik Daniel wrote:
> Asi budu v brzke dobe resit aut. prenos pomoci ftp nekam do Nemecka. Ma
> predstava je
> cron + ftp rizeny scriptem + asi diald na udrzeni spojeni. Jen me zajima
> jak se bude chovat ftp-cko, kdyz spadne spojeni a ja od providera
> dostanu jinou IP adresu.

FTP se zachova tak, ze spadne: je-li navazane spojeni s jednou adresou,
nelze pokracovat z jine. Mohlo by to fungovat jedine tehdy, je-li FTP
navazano ze staticke adresy v siti za routerem (ze se zmeni adresa
routeru, nevadi).

--
                           home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
Marek Kubita               http://users.lantanet.cz/~kubitovi/