OFFTOPIC: huraaa :-)

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Září 25 15:05:40 CEST 1998

Zdrawim. Som myslel ze offtopic nebude sa prevadzkovat tak casto.
Ale kedze ako som zistil aj stare ftipy su vtipy ,ktore kopa ludi
nepocula, tak posielam jeden pribeh, na ktorom sa kopa ludi zasmeje.
Dufam ,ze aj ti co ho uz poznaju. Poslal mi ho kolega a je da sa povedat
z rodinneho zivota :-) Takze ciitajte:

Zkusenosti s prechodem z Girlfriend 1.0 na Wife 1.0

Jeden muj pritel loni upgradoval z Girlfriend 1.0 na Wife 1.0.Prvni co
zjistil je, ze nova verze se nesnasi s jinymi aplikacemi. Je tez
vybavena Baby-procesorem, ktery take spotrebuje hodne zdroju. O techto
nedostatcich neni zadne upozorneni v manualu a firemni dokumentaci,
trebaze ostatni uzivatele ho upozornovali, ze tyto jevy zminenou
aplikaci bezne doprovazeji. Nejen to. Wife 1.0 se instaluje tak, ze se
spousti pri bootovani, aby mohla monitorovat vsechny ostatni aktivity
systemu. Zjistil tedy, ze nektere aplikace, jako PokerNight 10.3,
BeerBash 2.5 a PubNight 7.0 vubec nefunguji a shodi system jakmile se je
pokusi spustit, presto ze je driv spoustel bezne.
Pri instalaci, Wife 1.0 instaluje nezadouci plug-iny, jako je Tchyne
55.8 a Svagr Beta 2.0, aniz by bylo mozno instalaci obejit. Navic se
zda, ze vykonost systemu kazdym dnem klesa.

Proto by jsi bral, aby do verze Wife 2.0 pribylo :
-ikona "uz o tom nemluv"
-minimalizacni ikona
-odinstalace v libovolnou dobu, aniz by doslo ke ztratam jakychkoli
systemovych zdroju
-moznost prechodu na sitovy promiskuitni rezim, ktery systemu umoznuje
zkouset i jina hardwarova zarizeni

Pokud jde o me, rozhodl jsem se vyhnout se potizim s Wife 1.0 a drzim se
sve GirlFriend 2.0. Nicmene i zde jsou cetne problemy. Zretelne neni
mozne instalovat GirlFriend 2.0 na Girlfriend 1.0, nejdrive musite
GirlFriend 1.0 odinstalovat. Ostatni uzivatele rikaji, ze je to dlouho
pretrvavajici bug, o kterem jsem mel vedet. Zrejme verze GirlFriend
vykazuji konflikt na portu Input/Output. Myslim, ze by tak hloupy bug uz
meli davno odstranit. A co horsiho, odinstalacni program pro GirlFriend
1.0 nepracuje dobre a zanechava na aplikacich v systemu nezadouci stopy.

A jeste jeden otravny bug. Vsechny verze aplikace GirlFriend obcas
generuji otravne hlasky o vyhodach upgradu na Wife 1.0.

BUG WARNING :
Wife 1.0 ma nedokumentovany bug. Pokud se pokusite nainstalovat Mistress
1.0 jeste nez odinstalujete Wife 1.0, Wife 1.0 vam pred odinstalaci
zrusi vsechny knihovny MSMoney a Mistress 1.0 se pak odmitne
nainstalovat s poukazem na nedostatecne zdroje.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/