base64

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Září 25 16:08:49 CEST 1998

On Fri, 25 Sep 1998, Daniel Teufel wrote:

> Jen takova drobnustka
>  nevite kde nejdu zdrojaky k kodovani base64 a dalsi nejpouzivanejsi v
> mailech? (jestli to nekdo priblizne vite muzete mi rict procenta
> pouzivanosti tech koderu).

 V sendmailu, ifmail, pine (filter.c) ...atd. Jinak dobre je take nejake
RFC ale cislo si nepamatuji... Jinak base64 se casto pouziva na attache a
QUOTED-PRINTABLE na prekodovani tela mailu s 8bit. do 7bitu pokud je to
nutne. Troch zvedavosti - na co to potrebujete (ze by resitel CZ kodovani
:-))  Jinak take www.cestina.cz.

>                              dekuji moc
>                                           dabel

 Hmm, v pekle si tyto informace nesezenete :-)))

							Zakkr