uptime a vymena jadra

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Září 25 17:23:22 CEST 1998

Petr Snajdr (pesna na didot.cz) wrote:

: to jiste :-), ale nejak si to neumi predstavit :)
: Jak by to tak asi vypadalo? Stoplo by to vsechny procesy, uvplnilo
: vse v cache, prestalo reagovat na nove podnety apod. a zamenilo se? :)

No ... ja som uz zazil prenos kompletneho obrazu procesu
na inu masinu - taky nejaky medzipocitacovy fork :-),
akurat museli byt zavrete subory (system vyvolal callback
pred a po "forku", takze sa to dalo osetrit). Ono je mozne
vsetko, ked sa chce.

Predstavit si to viem bez vacsich problemov. Cely problem
je v tom, aby bolo jasne, co je stav systemu, kde sa nachadza,
odkial sa k nemu pristupuje a aby sa struktury, v ktorych
tento stav je, bud nemenili, alebo vedeli skonvertovat.

V podstate nejde o nic ine, len o dynamicke zlinkovanie
stavovych dat jadra s novym kernelom. Podla mna by islo
o podstatne jednoduchsiu ulohu, nez je napr. robustny
checkpointing stavu celeho systemu, ktory by sa
tiez hodil :-)

Zdravi
--
				Stano