Linux jako tiskovy server

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Sobota Září 26 11:25:14 CEST 1998

On Fri, 25 Sep 1998, Cyril Fischer wrote:

> vysledek odesle na tiskarnu. Ale problem je v
> tom, ze toto muze udelat jedine root, nikdo jiny.  Nevite, koho (indy ci
> linux) presvedcovat, ze i ostatni maji pravo

Ja som mal podobny problem, ked som mal na linuxe printserver na ktorom bol
iba ucet root. lpd na linuxe odmietalo tlacit pre uzivatelov, ktory nemali
lokalne ucty na printserveri. (ale root mal lokalny ucet, takze tlacit
mohol) Podla manualu by za to mala by zodpovedna direktiva:
     rs     bool   false            Restrict remote users to those
					with local accounts

Ale hoci som ju nemal zadefinovanu, stale ako keby platila. Nakoniec som to
riesil tak, ze som nahradil balik lpr za balik LPRng a vsetko zacalo
fungovat podla manualu. :)

					jano
> tisknout?

----- I can't get no satisfaction -----