Vypinanie Pentium II.

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Pondělí Září 28 08:27:33 CEST 1998

> Ahoj Linuxaci,
> Upgradoval som na Pentium II 300MHz. Vypinanie pocitaca je riesene
> softwarovym sposobom. W95 vypne pocitac bez problemu. Ale ja to chcem
> vypnut z LINUXU RH 5.1. Ma s tym niekto skusenosti? Chcelo by to asi
> nejaky script.

Mam za to, ze to nema zas toliko do cineni s Pentiem II, ale je to nejake
rozsireni BOISu a rika se tomu APM (Advanced Power Management).
Aby Vam to fungovalo musite prekompilovat jadro s podporou APM.
Pri make menuconfig prislusnou polozku nalenete v menu Character devices:
   [*] Advanced Power Management BIOS support
      [ ]    Ignore USER SUSPEND
      [ ]    Enable PM at boot time
      [ ]    Make CPU Idle calls when idle
      [ ]    Enable console blanking using APM
      [*]    Power off on shutdown
      [ ]    Ignore multiple suspend
Mate moznost nastavit vsechno mozne, pro Vas je dulezite zasputnovat
 Power off on shutdown. No a az nabehnete s novym jadrem staci dat
jako root prikaz halt a pocitac se po shozeni systemu sam vypne
(Jako v tech 95kach). Pouzivejte napovedu (Help) je to tam celkem
hezky popsane co ktera polozka znamena.

Pekny tyden preje
			Michal Kocer <kocer na ipex.cz>