Prepinani z X do konzole a zpet (bylo: XWindows)

M.Vlk vlk na ltm.pvt.cz
Pondělí Září 28 14:47:23 CEST 1998

>Nejde nejak nastavit, aby se pri prechodu z jednoho terminalu na druhy
>(CTRL+ALT+Fx), kde bezi textovy rezim a zpet kde bezi XWindows opet
obnovila
>grafika. Nikdy se mi to nevrati do graf. rezimu.

Ja mam doma RH Linux 5.1 a zpet do sezeni X se vracim z textove konzole pres
Alt+F7.

Mel bych k tomu doplnujici dotaz:
je mozne mit vice sezeni X na jednom pocitaci (neni v siti)?
Kdyz spustim aplikaci a reknu ji, ze se ma pripojit k bezicimu X serveru,
objevi se mi odpovidajici okno v jiz existujicim sezeni. Rad bych mel
nekolik "virtualnich" sezeni X - jako je vice virtualnich textovych konzoli.

MV