instalace RH51-cs

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Září 28 15:43:50 CEST 1998

Jednim takovym jsem to stahoval (pri stahovani se dostal na nekolik desitek tisic
procent). Instalace byla bez problemu. Az na jeden:

Pri instalaci jsem pred vyberem baliku dostal hlaseni, ze soubor install3.tr
(nebo tak nejak - nazev si nepamatuji presne) neni v --(nejake)-- slozce a
ze pouzije anglictinu. Jaky soubor jsem pri stahovani preskocil?

Diky a na emailovanou,
Slavek Banko.

-----Puvodni zprava-----
Od:	Pavel Janik ml. [SMTP:Pavel.Janik na inet.cz]
Odeslano:	25. zari 1998 16:47
Komu:	Multiple recipients of list
Predmet:	Re: instalace RH51-cs

   From: Pavel Formanek <pavel na it.cas.cz>
   Date: Fri, 25 Sep 1998 13:53:57 +0200 (MEST)

Zdravim,

   > Ano, ja jsem s tim mel taky problemy, ale nakonec jsem prisel na to
   > proc. Nevim jestli zamerne, nebo z opominuti jsou v i386-cs linky
   > i do redhat-5.0/updates. Pokud si stahnete i redhat-5.0 (je tam jen
   > ten update) pak vse chodi OK.

samozrejme, ze je to zamer (pokud si dobre pamatuji, tak v adresari
i386-cs/.../RPMS jsou jenom linky). Blahovy, kdo si mysli, ze na
ftp.fi.muni.cz jsou neomezene diskove kapacity. (BTW - predpokladam,
ze jste chtel psat s/5.0/5.1/g ;-)

Pri stahovani musite pouzit klienta, ktery nestahuje symbolicke
odkazy, ale soubory, na ktere tyto odkazy miri.
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz