fs autodetect

Peter Surda h9650205 na zechine.wu-wien.ac.at
Pondělí Září 28 16:16:56 CEST 1998

On 28 Sep 1998, Petr Snajdr wrote:

> Dobry den,
> 	potreboval bych zmenit poradi v jakem
> se mount snazi detekovat souborove systemy  napr. /dev/fd0
> (a nebo i globalne). Chtel bych dostat treba vfat pred msdos
> a hfs posunout nekam jinam nez na konec.

To by zaujimalo aj mna. A mam k tomu este dalsi doplnujuci dotaz: Hybridne
CDcka RockRidge/Joliet sa mi vzdy mountuju ako Joliet. Pochopitelne, na
pocitaci so starsim jadrom sa namountuje ako RockRidge. Jak 100 hoven?

--
   Bye,    Shurdeek AKA Shurdo & HXDFDRRHX [STQ]
   E-mail: surda na bigfoot.com