RedHat 5.1 - CD image file ?

Peter Surda h9650205 na zechine.wu-wien.ac.at
Pondělí Září 28 16:28:00 CEST 1998

On 28 Sep 1998, Miroslav BENES wrote:

> Zdravim vsechny !
>
> Da se nekde sehnat %subj% ? Pripadne jak se da vytvorit instalacni CD
> pro RH 5.1 ? Kdyz si odnekud stahnu soubory s dlouhymi nazvy, jak se
> musi upravit, aby to pak slo nainstalovat z toho CD ? Na instalacce
> RH 4.2 jsem si vsiml, ze se dlouhe nazvy "schovavaji" v souborech
> TRANS.TBL. Da se nejak automatizovat vytvareni techto souboru ?
TRANS.TBL su iba informacie pre uzivatela na systemoch, ktore nepoznaju
"Rock Ridge extensions". Ked su subory pristupne a na vhodnom filesysteme
(hmm, z vfat to asi nepojde), staci
mkisofs -r -o image.iso /sosnute_z_RH

Tym -o si nie som celkom isty, ked tak man mkisofs.

Okrem toho asi pred pol hodinou niekto na #linux hovoril, ze ma image
RH5.1. Skusim to najst...

Aha, tuto to mame:
ftp.kibla.org/pub/Linux/RedHat/rh5_1_i386.iso
-rwxrwxr-x   1 root     ftp      388923392 May 29 02:34 rh5_1_i386.iso

Hmm, ale podla toho datumu tam nebude asi moc updatov :-)). Asi je to
lepsie nasosat, manualne updatnut a mkisofs.

RH 5.1 sa da zohnat na mirroroch sunsitu, v .cz by mal byt tiez (ak nie
viac).

--
   Bye,    Shurdeek AKA Shurdo & HXDFDRRHX [STQ]
   E-mail: surda na bigfoot.com