instalace RH51-cs

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Září 28 17:25:01 CEST 1998

On Fri, 25 Sep 1998, Pavel Janik ml. wrote:

> Pri stahovani musite pouzit klienta, ktery nestahuje symbolicke
> odkazy, ale soubory, na ktere tyto odkazy miri.
> --

Taky jsem mel kdysi problemy, neco uz jsem tady psal, neco mozna Yenia
opravil (myslim v hdlistu), ale stejne bych radsi neinstaloval vse pres
ftp z brna (BTW - kdyz jsem to delal v srpnu, stejne mi pri instalaci
nadaval asi u 3 baliku - jeden byl mousconfig, pak neco ohledne SSl
zhroutilo obrazovku apod). Verim, ze ted to jiz bezi jak ma a spousta lidi
si i386-cs uz instaluje ve stylu spustim, jdu na kafe (mazitim se vse
instaluje), prebootuju a mam to ;-). Muzete, nekdo popsat presne postup,
jak cely
balik stahnout bez nahrazeni liunku apod (resp nejaky script, jak dostat
ty linky pod root ) . Navic mam pocit, ze v html verzi distribuce byly
spatne html odkazy na adresare , takze neslo klikat.

Jaky klient umi stahnout cely podstrom korektne ?

Myslim, ze nebudu sam, kdo by uvital recept pro blbe, jak presunout celou
distribuci RH5.1 i s i386-cs na lokalni disk, tak aby se dalo s neho
rovnou instalovat - aspon pres ftp, kdyz uz NFS nejde - linky jdou nad
montovany podstrom, a nebo aby nekdo udelal korektneji linkovany mirror.
(zprovoznit stavajici distribuci jsme s kolegou Honsou zavrhli - a radsi
instalujeme ftp z muni.cz - ale neni to ono - pro masovejsi instalaci
dosti otravne)

BTW - neslo by na to vyuzit CD-image - kdesi je pry RH5.1cs (prac nazev)
vystaveny v teto podobe ?

Diky

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *