instalace RH51-cs

Radek Vybiral l92494 na vsb.cz
Pondělí Září 28 17:38:34 CEST 1998

On Mon, 28 Sep 1998, Petr Skoda wrote:

> Myslim, ze nebudu sam, kdo by uvital recept pro blbe, jak presunout celou
> distribuci RH5.1 i s i386-cs na lokalni disk, tak aby se dalo s neho
> rovnou instalovat - aspon pres ftp, kdyz uz NFS nejde - linky jdou nad
> montovany podstrom, a nebo aby nekdo udelal korektneji linkovany mirror.
> (zprovoznit stavajici distribuci jsme s kolegou Honsou zavrhli - a radsi
> instalujeme ftp z muni.cz - ale neni to ono - pro masovejsi instalaci
> dosti otravne)
>
> BTW - neslo by na to vyuzit CD-image - kdesi je pry RH5.1cs (prac nazev)
> vystaveny v teto podobe ?

Nejste sam!!!

Bohuzel jsem uz dvakrat psal prosebny mail na Yenyu, jestli je mozne
vystavit iso image te CS distribuce. Zatim bez odpovedi...
Na TEN34 mam ten image za 15 minut doma :) a uz nebudu otravovat...

Tady v Ostrave je mezi lidma o Redhat a Linux fakt docela zajem, ktery
se chystam podporit nejakou akci ve stylu InstallFestu.

Nemam bohuzel tu spravnou kombinaci na stahnuti a vypaleni CS distribuce,
protoze mam bud Linux  a malo mista, nebo vypalovacku a hodne mista ale
Win95 :(

TAKZE SE TAKE PRIMLOVAM ZA VYSTAVENI ISO IMAGE REDHAT-CS NEKDE NA SITI.

Jinak pres FTP je instalace provedena z predminuleho tydne v pohode.

R.V.

> Diky
>

> *************************************************************************
> *  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
> *  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
> *  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
> *  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
> *  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |