znova zvuk

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Září 28 19:44:39 CEST 1998

On Mon, 28 Sep 1998, Michal Krause wrote:

>Ale s jakou zvukovkou? Pokud je to Mozart (a mozna jeste jedna nebo dve dalsi
>karty), tak ten je v ovladacich dodanych s jadrem podporovan. Bohuzel to
>nefunguje s jinymi kartami na tomto cipu.

Ne, tohle je MediaMagic ISP16v3, podle napisu na krabici kompatibilni
se SB a WSS.  Smerodatnejsi je, ze to ma na sobe cip Opti 82C930 .
Z toho plyne, ze se v Linuxu nekonfiguruje jako SB ani jako WSS, ale jako
MAD16. :))

Jeste jednou opakuji, nemluvim o ovladacich co jsou v jadre, ale
o tom, co to umi s tim patchem od 4front-tech.

  Milan Kopacka