Prepinani z X do konzole a zpet (bylo: XWindows)

Petr Konecny pekon+usenet na informatics.muni.cz
Pondělí Září 28 19:40:08 CEST 1998

 MK: M.Vlk wrote:
 ::
 :: >> nekolik "virtualnich" sezeni X - jako je vice virtualnich textovych
 :: konzoli.
 :: >
 :: >Zkuste :
 :: >startx -- :0
 :: >startx -- :1
 :: >atd...
 :: >
 :: >prepinani Alt F7, Alt F8, ...
 ::
 :: Znamena to, ze mi pobezi dva (nebo vice) X servery, nebo se pouze vytvori
 :: pro jiz bezici X server dalsi "display"?

 MK: Ja osobne pouzivam
 MK: Xwrapper :1
 MK: (nic jineho mi nefungovalo, pokud jsem nebyl root). Podle velikosti sezrane
 MK: pameti (4 MB) bych nerekl, ze je to jenom dalsi display.

Je nejaky duvod proc tohle (virtualni obrazovky) resit spoustenim novych
Xu a ne window manegerem ?

						Petr

Petr Konecny  <pekon at fi.muni.cz>  http://www.fi.muni.cz/~pekon/
PGP Key ID: 1024/FDD85DBD
Key fingerprint = 8B 1A D4 39 50 20 A1 DB  AF 03 2A 53 9E 2D 9D 1B