znova zvuk

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Září 28 20:37:03 CEST 1998

On Mon, 28 Sep 1998, Michal Krause wrote:

>Moment, ja celou dobu ziju v bludu, ze OOS Free je totez co ovladace v jadre.

Ano, OSS Free je totez co ovladace v jadre, ale ovladace v 2.0.x jsou pres
dva roky stare, ovladace v 2.1.x byly novejsi, panu Savolainenovi
se to nelibilo a ty nove z 2.1.x vzal a upravil je aby chodily s 2.0.x .
Prectete si na http://www.4front-tech.com/ossfree/ossfree.html
odstavec zvany "Announcement 08 Mar 1998" a stahnete si ten patch. :)
Proc to doted neni v 2.0.x zarazene nevim, asi maji vyvojari jine
starosti.

>Mimochodem, ma ta karta Wavetable syntezu? Pokud ano, funguje (asi s
>volbou MPU-401 support (NOT for SB16))?

Ne, ma FM syntezu. Ale jestli to chapu spravne, MPU-401 je cip
k MIDI konektoru, to k synteze nepotrebujete, to je na komunikaci
s nejakym MIDI zarizenim (klavesy?). Takze jsem to asi nezapinal.

  Milan Kopacka