Prepinani z X do konzole a zpet (bylo: XWindows)

Jan Serak xserak na fi.muni.cz
Úterý Září 29 07:47:51 CEST 1998

M.Vlk wrote:
> Mel bych k tomu doplnujici dotaz:
> je mozne mit vice sezeni X na jednom pocitaci (neni v siti)?
> Kdyz spustim aplikaci a reknu ji, ze se ma pripojit k bezicimu X serveru,
> objevi se mi odpovidajici okno v jiz existujicim sezeni. Rad bych mel
> nekolik "virtualnich" sezeni X - jako je vice virtualnich textovych konzoli.
>
> MV
Xservery muzete spustit:
	X	-> bude se tvarit jako display `uname -n`:0
	X :1	-> bude se tvarit jako display `uname -n`:1
Xklienty pak spoustite:
	xclient -display `uname -n`:x	x je 0 nebo 1
nebo zmenami v nastaveni promenne prostredi DISPLAY

Taky muzete spustit xdm (X Display Manager) a Xserver spoustet:
	X :1 -query `uname -n`

--
						Jan Serak