Mail client

Robert Follner follner na icl.cz
Úterý Září 29 11:36:33 CEST 1998

On 24-Sep-98 Michal Krause wrote:
> Nedavno jsem se ptal na situaci s prohlizeci a dneska bych rad vedel neco o
> mailovych klientech.
> Existuje nejaky kvalitni mail klient pro X11? Bohuzel, Pegasus ani Eudora pro
> Linux nejsou a ostatni, ktere jsem nasel jsou spis naznaky nez pouzitelne
> aplikace. Nejrozumnejsi se mi zda kmail z KDE, ale (stejne jako jejich web
> browser) ma nektere nedodelky, ktere mi znemoznuji ho pouzivat. Napriklad
> absence vyhledavani v mailech je pro me neodpustitelna.
No, ja jsem pouzival netscape, ale je to mrcha pomala nenazrana a padava.
Tak jsem se vratil k memu oblibenemu pine.
No, a pak jsem narazil na zminku o xfmail a hup na adresu:
http://Burka.NetVision.net.il/xfmail/xfmail.html
a uz je muj. Ma to spoustu peknych vlastnosti a hlavne to umi IMAP,
coz je pro mne dost dulezity.
Taky se to chlubi, ze to umi PGP, ale ja nikde nemuzu sehnat zadne
pgp-???.rpm .
Takze muzes vyzkouset, ale pozor, budes potrebovat novejsi xforms...

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language