Prepinani z X do konzole a zpet (bylo: XWindows)

Jan Serak xserak na fi.muni.cz
Úterý Září 29 13:13:26 CEST 1998

Michal Krause wrote:
> Bez xdm mi to funguje, s xdm to spadne (no valid address). Bez xdm to stale nic
> nemeni na problemu, ze bezi dva xservery.
To nepopiram, ale dost dobre taky nechapu, v cem by mel byt problem?
Pocitac neni v siti (premisa), takze strojovy cas bude spotrebovavat nejvyse
jeden z Xserveru a ty 4MB pameti se v pripade potreby odswapuji.
Ja v tom problem nevidim. Pokud je potreba provozovat aplikace pro ruzne
barevne hloubky nebo pokud dotycny programuje xklienta komunikujiciho
s vice Displayi, neni jine zbyti. Pokud jde o beznou praci a potrebu mit vice
obrazovek - poslouzi bohate nektery z rozumnych window manageru.

Pokud se nepletu, puvodni dotaz byl, zda lze mit na jednom pocitaci
vice X-ovych sezeni = vice spustenych Xserveru. Jednoznacna odpoved: ano.

--
						Jan Serak