kompilacia jadra

Martin Grajcar mg na vss.sk
Úterý Září 29 15:12:02 CEST 1998

Patrik Ostrihon wrote:

> ako mi tak kompiluje jadro zrazu to na mna vypisalo ze vraj:
>
> gcc: Internal compiler error: program cc1 got fatal signal 11
>
>         nevie prosim niekto co s tym ?
>
>                                                 pa3k

Problém ?

     GCC hlási : cc exited with fatal signal 11
     Možno vás to nepoteší, ale toto pravdepodobne znamená hardwareovú
chybu – napríklad zlé synchronizovanie pamäťových čipov.
     Toto hlásenie je ekvivalentné hláseniu segmentation fault.
Stiahnite si GCC-signal-11-HOWTO, kde sa dočítate o tomto probléme
     viac (nájdete ho na distribučnom CD RedHat 5.0, prípadne na
rak.isternet.sk/ldp) . Tento istý problém majú procesory Cyrix s glibc
     (dodávaná napr. v RedHat 5.0). Na vyriešenie problému upgradujte
gcc a glibc na najnovšiu verziu.

---   to je vypis z http://ova.comp.cz/linux/ -compiilacia jadra, nie je
to z mojej hlavy

* Martin Grajcar VSS, s.r.o. Kosice *
* mg na vss.sk Juzna trieda 82 *
* Tel: ++421 95 6115 249 Informatika *
* Fax: ++421 95 6115 181 040 01 Kosice *