Prepinani z X do konzole a zpet (bylo: XWindows)

Jiri.Valenta na ff.cuni.cz Jiri.Valenta na ff.cuni.cz
Úterý Září 29 15:28:18 CEST 1998

	Pridavam se k dotazu. Vi nekdo jak se X-server ke colormapam,
paletam atp. chova (nebo jak by se mel chovat)? Mam tady "XWindow System
Administrator's guide" od O'Reilly a v tom o tom neni ani slovo. Jediny co
tam je -  schema michani barev :-(

	Dik a hezky den

--
	J. Valenta