Jak se Vam tiskne jeste jednou !

Smolik Daniel smolikdan na email.cz
Úterý Září 29 19:06:04 CEST 1998

Petr Skoda wrote:

> Vysledek - Furt to neni ono, Myslim, ze by bylo dobre, pokud nekdo je
> spokojen (uprimne) s kvalitou sveho tisku na HP870 pod Gs , aby poslal sem
> svoje nastaveni ( pro 8xx drivery jsou nejaka dalsi , ale nemam cas je
> zkoumat - udela to nekdo ?. Treba by to vydalo na nejako howto.

 Bohuzel mam stejne zkusenosti. Nainstaloval jsem vsechno mozne a
vysledek zadny.
 Ale zkusil jsem zajimavou vec. Vytiskl jsem postscript s
AdobePhotoshopa a pustil pres gs. Vysledek me mile prekvapil barvy sice
proti strance vytistene z Win nesedely, ale obrazek byl vyrazne lepsi. A
ted to hlavni me predesle testovaci ps byly velke tak 1Mb a tenhle 14.
Proto soudim, ze hlavni problem je v ditheringu ghostscripta. Me
postscripty vytvarene Applixem pokud jsou v nich bitmapove obrazky
(ty to tiskne nejhure) proste nemaji potrebne rozliseni gs je ditheruje
a zmrsi.
 Nemuze to byt necim takovym ? Dik za nazory.

                              Dan

--

                      Smolik Daniel

E-mail: smolikdan na email.cz