Apache 1.3.1 & PHP 3.0.4 & MySQL 3.21.33b

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Září 29 19:16:45 CEST 1998

Jan Havlicek wrote:

> [...]

Dotaz. Mate nejaky duvod proc nepouzit DSO? Me to pripada velice prijemne,
pruzne a IMHO od okamziku zavedeni i stejne rychle jak zakompilovane. Je ale
fakt, ze jsem to jeste nezkousel v plnem provozu. Proto uvitam jakekoliv
poznatky z teto oblasti.

                Diky
                                   MK
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \