Vice X-serveru (Was: Re: Prepinani z X do konzole a zpet)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Září 29 19:17:17 CEST 1998

   From: Petr Skoda <skoda na sunstel.asu.cas.cz>
   Date: Tue, 29 Sep 1998 13:49:18 +0200 (MEST)

Preji prijemny vecer,

   > dulezite, kdyz pripravuju prostredi pro nejakeho uzivatele - na jednom
   > sesion mam svoje prostredi (oblibeny Wm, apikace , otevrene manualy v pdf
   > apod, rootova okna (pro modifikaci souboru apod) a na druhe session se
   > loguju jako dany uzivatel a ladim veci, ktere jdou jen pro nej (treba

:-) Zajimava aplikace - ja bych to pouzil X-server Xnest (balik
XFree), ktery zobrazi nove okno s X-serverem (je to vlasten server pro
sve klienty a klient sveho serveru ;-). Zkuste si to, je to vubec
zajimavy server (moznou aplikaci je napr. na Windows nainstalovat
nejaky X-server a na nej pustit jedineho klienta - Xnest s mym
oblibenym win. managerem).
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz