pwconv a ssh

Milos Prudek prudek na sol.cz
Úterý Září 29 20:48:14 CEST 1998

> nejspis rovnou prekompilovat

Tomu bych se radeji vyhnul. Kompilovat umim, ale nektere linuxove stroje
mam zalozene ciste na rpm, a nechci to menit, pokud to neni
nevyhnutelne.

> sshd je mozno restartovat i bez "ztraty konektivity": dulezite je zabit
> pouze hlavniho demona (aspon mam dojem, ze to fungovalo)

myslite kill na sshd ? jak by se mohla udrzet konektivita, pokud zabiju
sshd? Myslel jsem ze jedina cesta je pouzit neco jako
/etc/rc.d/init.d/sshd stop;/etc/rc.d/init.d/sshd start;
pricemz po vykonani "stop" okamzite ztratim konektivitu, ale koamndlajna
dobehne do konce a vzapeti naskoci ssh znovu, tentokrat uz ale bude
vedet o shadow password.

Mimochodem to by ale znamenalo ze ssh si kesuje obsah passwd? To asi
ne.... ale zmenu na shadow passwd zrejme jen tak nepochopi. Coz je videt
z toho ze jakmile jsem dal pwunconv, tak jsem se v pohode prihlasil...

Pocitac je umisteny asi 40km daleko, takze dost vaham, nez provedu neco
cim ohrozim konektivitu, abych tam nemusel pak zajet a rucne to
spravovat.

--
Milos Prudek