pwconv a ssh

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Září 29 21:06:05 CEST 1998

Milos Prudek wrote:

> myslite kill na sshd ? jak by se mohla udrzet konektivita, pokud zabiju
> sshd? Myslel jsem ze jedina cesta je pouzit neco jako
> /etc/rc.d/init.d/sshd stop;/etc/rc.d/init.d/sshd start;
> pricemz po vykonani "stop" okamzite ztratim konektivitu, ale koamndlajna
> dobehne do konce a vzapeti naskoci ssh znovu, tentokrat uz ale bude
> vedet o shadow password.
>
> Mimochodem to by ale znamenalo ze ssh si kesuje obsah passwd? To asi
> ne.... ale zmenu na shadow passwd zrejme jen tak nepochopi. Coz je videt
> z toho ze jakmile jsem dal pwunconv, tak jsem se v pohode prihlasil...

Ale ne, prece pro kazde spojeni se zaklada novy proces sshd a ten provede uz
kontrolu proti shadow. Alespon takhle to chapu. Ja si ale presto pri restartu
sshd radeji povolim telnet a pak to zase zrusim.

                                   MK
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \