Re2: Scanner UMAX 1220S

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Středa Září 30 02:32:00 CEST 1998

Blackie Mon, Sep 28, 1998 at 01:33:14PM +0200 pise:
> [...]

ne tak docela. UMAX nabizi, ze vam pres svuj tech-support posle faxem tu
specifikaci. uz jsem jim o ni psal a mam nekde ten kod a cislo na ktere se
ma zavolat a co vytukat.

taky jsem mluvil s Olivierem Rauchem, co psal ovladace pro UMAXy do saned -
je ochoten to paralelni dodelat, kdyz mu nekdo posle tu specifikaci.

Jenze ani on ani ja nejsme ochotni zaplatit za prenos toho faxu z U.S.A.

bude li nekdo ochoten ten fax ziskat, spolu mu podrobne info (najdu ho v
received).

s pozdravem              milan sorm

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63