Ceska programatorska klavesnice

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Středa Září 30 08:18:11 CEST 1998

Pavel Kankovsky <peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz> wrote:
> <flame><humble>
> Ja jsem "programatorskou klavesnici" zcela zavrhnul, protoze mi na 100%
> vyhovuje pristup, kdy je mozno dosahnout kratkodobeho prenuti klavesnice
> pres AltGr. Ve svetle teto zkusenosti si myslim, ze vynalezat neco mezi
> americkou a ceskou klavesnici je stejne pitomost. :)
> </humble></flame>

   Kratkodobe prepnuti z americke na ceskou nebo z ceske na americkou?
Pri psani ceskeho textu nejspis z ceske na americkou (dlouhe a' pres AltGr
asi nepisete). Jak pak rozumne zadat treba zminene !} ? S druhou variantou
programatorske klavesnice to jde snadno pres Shift a cislice lze psat
pravym Alt nebo na numericke klavesnici...

--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229