OffTopic: Windoze NT (neanderthal technology)

Marcel Telka marcel na vadium.sk
Středa Září 30 11:01:18 CEST 1998

Prosim, prosim pan Satko, nebite ma :-))

<FLAMEWAR>

> Zkusenosti s prechodem z Girlfriend 1.0 na Wife 1.0

hmmm ....  a Vy ste tymto co chceli dokazat?
Toto je stare minimalne 3 roky. :-(

http://aragorn.vadium.sk/neanderthal.gif si doteraz pozrelo vyse 200 ludi
(podotykam, ze len tych, ktori o to mali zaujem)

Znova podotykam, ze na rozdiel od Vas, som ten offtopic neposlal do
konferencie,
ale len pomerne kratky mail s odkazom.

Nepaci sa mi, ked volakto kritizuje offtopic a vzapeti posle do konfery este
offtopickejsi offtopic.

</FLAMEWAR>

Ospravedlnujem sa za trochu ostrejsi ton......

Vsetkym, ktori ten gif (23559 bytes) stahovali zbytocne, sa ospravedlnujem.

Ing. Marcel Telka <marcel na vadium.sk>
Vadium s.r.o., Plzenska 4, SK - 080 01 Presov
http://www.vadium.sk/  Tel./fax: ++421 91 721 160