Spousty zarizeni v /dev/

M.Vlk vlk na ltm.pvt.cz
Středa Září 30 11:44:13 CEST 1998

> Lepe tam vsechno nechat, ono to moc mista nezabira. Ale pokud budes

Nejde mi ani tak o to, kolik zabiraji ty soubory mista. Myslel jsem,
ze v /dev/ by mely byt soubory pro zarizeni, ktera existuji na mem
pocitaci, plus *par* "virtualnich" (null, zero,..). Chci mit na svem stroji
poradek.
Neexistuje nejaky programek/skript, ktery by probral tyto
soubory automaticky? Jelikoz jsem zacatecnik, nemohu si byt jist,
ze nesmazu neco duleziteho, i kdyz si prectu devices.txt.

MV