Lehce OT: Doporucte telnet klienta

Středa Září 30 16:11:15 CEST 1998

Dna Wed, 30 Sep 1998 ste napisali:

>netreba menit
>v tom wokenim nastav VT100 a stejnej typ terminalu nastav i na druhy
>strane a musi to chodit

ono telnetovsky klient vo win95 nieje moc najstastnejsi, preto sa da pouzivat
skor ako nudzove riesenie. Kedysi (ked som este bol ochotny si pustit na masine
nieco z dielne M$, tie casy su uz nastastie prec:-)) som pouzival klienta s
nazvom CRT, stahoval som ho z tucows, nebol narocny na miesto na disku, a mal
dost zaujimavych vymozenosti, fungovali aj DIRCOLORS napriklad & spol.
je na adrese http://www.tucows.sk/files/ntcrt22.exe napriklad.
jeho jedinou nevyhodou bolo, ze po 30dnoch expiruje, kedze sa jedna o shareware.
Silne ale odporucam ssh klienta pre windows a nainstalovat sshd na server,
vas administrator sietovy bude spokojnejsie spavat:-)

btw. ako som browsil po tucows pri tejto prilezitosti, tak som objavil novu
rubriku: X-Window servers: http://www.tucows.sk/xwinserver95.html
je tam dokonca jeden ako freeware, takze predcasom tu bezala debata o
Xserveroch a win95 a boli spomenute len komerne, resp. shareware riesenia..
ak by sa s tym niekto "vyhral" (myslim ten MI/X) prosim dajte vediet na moj
mail, perspektivne by som potreboval aj ja (nie osobne;-) )nieco take pouzivat
vdaka

--
Tibor Pittich
Email	 : Tibor.Pittich na phuture.sk