Problem s CD-ROM

Antonin Kral bobek na nightmare.sh.cvut.cz
Středa Září 30 19:27:00 CEST 1998

Petr Novotny wrote:

> Ze speficikaci IDE (je to i v IDE-howto ci jak se to jmenuje): Pokud
> na jednom kanale visi jedine zarizeni, musi byt master (resp.
> standalone u nekterych starych typu). Pokud je na kanale slave a
> zadny master, je to proste spatne. To, ze to "inferior" (no flames
> please) operacni systemy umeji pouzivat, jeste neznamena, ze to je
> korektni.
> --
> Petr Novotny, ANTEK CS
> Petr.Novotny na antek.cz

Ja jsem asi neuvedl uplnou specifikaci - ja mam na sekundaru HDD jako
Master a CD-ROM jako Slave. Kdyz to prehodim (tedy CD-Rom je master) tak
to Linux pozna. Jenze potom zas DOS neni schopen pouzit ten disk. :-(
Problemek je v tom, ze to v pohode fungovalo a pro me zatim ze zahadneho
duvodu to fungovat prestalo.

								Tonda