Vypinanie Pentium II.

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Září 30 19:34:00 CEST 1998

On Wed, 30 Sep 1998, Michal Hucik wrote:

> Je to sice mimo topic, ale mam spise trochu opacny problem ... Mam zde
> server, ktery je bybaven timto druhem biosu a jeho zapnuti a vypnuti se resi
> stiskem tlacitka na case, a nebo pomoci APM v kernelu. Problem je v tom, ze
> je ta masina napojena na UPS a kdyz pri vypadku proudu dojde ke kritickemu
> stavu, kdy ups daemon uzna ze je nejvyssi cas stroj i UPS vypnout, tak po
> obnoveni dodavky proudu se sice UPS znovu nahodi, ale pocitac samozrejme ne
> .. Existuje nejaky zpusob jak zajistit znovu zapnuti stroje?

Presne tento jsem mel na jednom stroji taky. Prolezl jsem cele menu v
BIOSU, ale zadnou podobnou volbu jsem nikde nevidel.
Zajimave na to bylo jeste i to, ze pokud bezel na tom stroji Linux, tak
tlacitko RESET tam bylo doslava "na paradu" a mohli jste ho mackat treba
3x za minutu a nic. Jakmile to jelo z MS-diskety tak to fungovalo dobre.
Navrhoval jsem upgrade BIOSU, jestli to nepomuze, v nejhorsim pripade
vymenu desky za jinou, poslusnejsi. Jelikoz to jede jako server, tak od
te doby nebyl duvod to shazovat a vypadky proudu podrzela UPS.

R.V.

> Ahoj -
> 	Michal
>
> --
>    "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"
>
>     ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |