Permedia ExpertColor DPM6020

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Středa Září 30 23:47:09 CEST 1998

Zdravim,

>koupil jsem si grafickou kartu Permedia ExpertColor PCI
>DPM6020. Karta by mela mit SVGA (prirozenene :-) na
>X SVGA serveru se mi ji vubec nepodarilo rozchodit.
>Psalo to ze 64 kB pameti nestaci na rozliseni 800x600
>(nastavoval jsem mensi rozliseni, ale nebralo
>me to v uvahu). V karte je 4 MB. Po nastartovani Xwin se ztratil signal
>Stahl jsem si XFCom_3DLabs z www.suse.com.
>(To je X server pro tuhle a podobny karty.)
>SVGA server jsem smazal a misto nej udelal linky na
>XFCom_3DLabs. Ted to pro zmenu napise:

>Co s tim - slo by to rozbehat aspon na mensim rozliseni
> [...]

Ja tu kartu mam taky a pred casem mi prave tu adresu na www.suse.com
nekdo tady v konferenci poradil.

S temi chybami jsem se setkal taky - a protoze jsem se snazil rozchodit
to dost zivelne, tak jiz nevim presne, co vsechno jsem udelal. Vim jen,
ze jsem nakonec z toho souboru xsuseconfig.tar "vytahl" jen soubor
/usr/X11R6/lib/X11/Cards. A dale jsem prejmenoval soubor
XFCom_3DLabs na jmeno XF86_XFCom_3DLabs - proc, to uz prave
nevim, ale vim, ze potom uz sel normalne spustit Xconfigurator a v nem
uz byla Permedia2 pak normalne v nabidce.

Zrejme to vsak neni korektni reseni, protoze mi nejak nejdou X-ka ve
vetsi barevne hloubce nez 8bit. Ale to mne zatim moc neboli, hlavne ze
jdou spustit (mam povoleno 1024x768 a 1280x1024).

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
Czech Republic                   ICQ:  4512227
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin