Odkud informace pro zacinajici?

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Čtvrtek Duben 1 08:26:37 CEST 1999

Radek Andrs pise:

> Anebo u Computer Pressu maji dobrou
> knihu Linux-Dokumentacni projekt (i s
> CDROM RedHatu).

Ja bych doporučoval spíš Použiváme Linux - pro začátečníka je přehlednější,
vysvětluje souvislosti a postupuje od základů ke složitějším věcem. LDP je
dobrý, ale už nějaké vědomosti vyžaduje.

Jinak /usr/doc/* (hlavně HOWTO) a man 'co vas trapi', pokud nemůžete manovou
stránku najít použijte man -k. Viz mam man :-).

--
                                   David Kuzela