Chyba v Partition Table

Radim Literak literakr na alpha.inf.upol.cz
Čtvrtek Duben 1 09:15:36 CEST 1999

> |-Win98-|------------Extendet-----------|
>         |------Free-----|-Fat32-|-Fat32-|
>         |-Native-|-Swap-|
>
> hda1    Win95 Fat32
> hda2    Extended
> hda6    Win95 Fat32
> hda7    Win95 Fat32
> hda8    Linux native
> hda9    Linux swap
>
> Pqmagic (3.0) mi po spusteni nahlasi chybu #120 - neco v tom smyslu, ze
> logicke disky jsou spatne oznaceny. Z toho usuzuju ze chyba je prave v tom
> oznaceni disku - fyzicke umisteni je uprostred disku, logicke je na konci. A
> [...]

  Pokud se nepletu, tak tohle je zpusobeno oprvadu tim Disk Druidem. Jsou
totiz dve partitiony extended - jedna Linuxovska a jedna MS resp. Linux
povoluje tohle prehazeni, kdezto MS ne. Tedy MS s tou Linuxovskou extended
neumi pracovat. Mel jsem kdysi tez podobny problem. Bohuzel si uz
nevzpominam, jak jsem to vyresil. Mozna zkuste PQ Magic 4.0, treba to
pomuze. Jinou moznosti muze byt to zkusit zeditovat "rucne" Norton
Utilitama.... (ufff).

  Snad vam nekdo poradi lepe...