Problemy s maskaradou

Radek Hnilica radek.hnilica na usa.net
Čtvrtek Duben 1 09:28:39 CEST 1999

In article <%-bkA3UoCb na centaurus.4web.cz>, Michal Krause wrote:

>Zkusil bych zkontrolovat na tech NT, jestli je dobre nastavena netmaska. Ta
>NT jsou ve stejne siti jako linuxove stroje?

NT:
	IP Address:	192.168.1.9
	Subnet Mask:	255.255.255.0
	Default Gateway:192.168.1.254

To NT ma dve sitova karty. Jedna vede do site WinNT s NT serverem
a Linuxem(Samba 1.9.18p9).  Casem bude jen Linux (Samba 2.0.x). Ta druha vede
do hubu site s linuxovymi stroji (resp. strojem). Tato druha sit ma pres
pocitac gate dialup spojeni s internetem.

Takhle nejak to vypada:

internet---- gate(linux) -----+-----------+
                         ftp(Linux)    arwen(NT)
                           stroj        sit NT 10.0.0.0