SSL 3.0 apache

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Čtvrtek Duben 1 09:52:09 CEST 1999

Wed, Mar 31, 1999 ve 04:54:05PM +0200 Bart napsal:
| Zdravim,
| chci se zeptat, mam nainstalovany SSL 3.0 bezproblemu mi to funguje, ale
| kdyz se pripojuji na server s IE 4.0 tak mi pise, ze certifikat neni
| duveryhodny nebo neni znamy. Da se nekde sehnat lepsi certifikat nez je :
| vystavitel:    XY
|                     Snake Desert
|                     Snake Town
|                     "Snake Oil, Ltd"
|                     Certificate Authority
|                     Snake Oil CA
|                     ca na snakeoil.dom
| typ sifrovani :RC4 s 40bitovou šifrou (malý).
> [...]

a stahl jste si do MSIE certifikacni autoritu Snake Oil ?

m.s.
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Hřešit z lásky - není hřích... Doufám, doufám...
                                         (Steven v Draculovi)